Osiguranje transporta

Ispunjavanjem obrasca brzo i jednostavno prijavite štetu vašem ANO brokeru

Osiguranje štete iz osiguranja robe u prijevozu

Osobni podaci
Podaci o oštećenom / korisnik prijevoza:
Podaci o osiguranom događaju


Podaci o robi
Podaci za isplatu osigurnine
Prilozi
Moguće je odabrati i više dokumenata, a maksimalna veličina je 5MB
Završne odredbe
Podnositelj zahtjeva prijavom štete daje svoju suglasnost ANO-u da njegove osobne podatke kao i sve druge podatke za koje ANO sazna prilikom pružanja usluga posredovanja u osiguranju, može koristiti u svrhu rješavanja odštetnih zahtjeva naslovljenih na društvo za osiguranje te iste podatke koristiti u svojim poslovnim evidencijama i obrađivati ih sukladno pozitivno pravnim propisima.

ANO d.o.o. za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju
Ilica 216 │ 10000 Zagreb │ Hrvatska

+385 1 4558 780
ano@ano.hr

 

UPUTE VOZAČU:

  1. Poduzeti sve razumne mjere kako bi se izbjegla odnosno umanjila šteta;
  2. Foto dokumentirati štetu mobitelom;
  3. Svaki slučaj krađe / razbojništva / gubitka robe preuzete na prijevoz / neovlašteni ulazak migranata u cargo prostor odmah prijaviti nadležnim policijskim vlastima te ishoditi potvrdu o prijavi;
  4. Odmah po saznanju za štetu izvijestiti Brokera te slijediti upute Brokera u dogovoru s osigurateljem;
  5. Vidljive štete na robi koje se uoče od strane primatelja prilikom istovara zapisnički konstatirati- zapisnik u formi posebnog dokumenta ili kao primjedbu na prijevoznici / CMR-u supotpisuju vozač i predstavnik primatelja.

 

Moguća dokumentacija za priložiti ovisno o okolnostima nastanka štetnog događaja

  • Faktura koja je pratila robu ili drugi dokaz o vrijednosti robe
  • Prijevozna isprava (CMR, teretni list, otpremnica, međuskladišnica…)
  • Račun terećenja;
  • Zapisnik o šteti supotpisan od stane vozača i primatelja ili protest prijevozniku*;
  • Izjava vozača o okolnostima nastanka štetnog događaja;
  • Scan prometne i vozačke dozvole;
  • Ispis iz termo king-a u slučaju daje šteta posljedica neodgovarajuće temperature u cargo prostoru
  • Foto dokumentacija
  • I druga dokumentacija ovisno o okolnostima nastanka svakog konkretnog slučaja

 

*Vidljive štete: Ako primatelj pošiljke / korisnik prijevoza u trenutku zaprimanja robe, uoči, vidi oštećenje pošiljke, dužan je odmah napraviti zapisnik o stanju pošiljke koji supotpisuju predstavnik primatelja i vozač

Nevidljive štete: Ako primatelj primi robu u prividno ispravnom stanju pa naknadno otkrije oštećenje na istoj, dužan je uputiti pismeni protest prijevozniku, odmah, odnosno najkasnije u propisanim rokovima ovisno o grani prometa (u kopnenom prijevozu prema CMR-u 7 dana; domaći transport 8 dana prema ZOO)

  • Napomena, vidljiva šteta je ona šteta koja je uočljiva upotrebom dužne pažnje prilikom preuzimanja, odnosno odnošenja robe. Ta se šteta /mana može utvrditi vizualno, mirisom ili na temelju težine. Sve ostale štete smatraju se nevidljivim štetama. Je li neka šteta vidljiva ili nevidljiva prosuđuje se prema okolnostima (objektivnim / subjektivnom) svakog konkretnog slučaja.

 

Rok za isplatu osigurnine

Osiguratelj je dužan isplatiti osigurninu određenu ugovorom u ugovorenom roku koji ne može biti dulji od četrnaest dana, računajući otkad je osiguratelj dobio obavijest da se osigurani slučaj dogodio.

Ako je za utvrđivanje postojanja osigurateljeve obveze ili njezina iznosa potrebno stanovito vrijeme, osiguratelj je dužan isplatiti osigurninu određenu ugovorom u roku od trideset dana od dana primitka odštetnog zahtjeva ili ga u istom roku obavijestiti da njegov zahtjev  nije osnovan.

Za prijavu štete iz druge vrste osiguranja slijedite ovu poveznicu.

ANO d.o.o. je društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju prisutno u Hrvatskoj od 2000. godine. Već gotovo dva desetljeća brinemo i upravljamo programima osiguranja za neke od najvećih i najuspješnijih domaćih i međunarodnih tvrtki. ANO je ekskluzivni Aon Global Network Correspondent za Republiku Hrvatsku.